Desperata Hemmafruar!

Tjjoooo! :)
Nu har jag kommit hem från träningen det var en bra träning, kul och inte så jobbigt i dag det var faktiskt bra även om det är kul att springa men jag har fortfarande ont i min fot?? Faaan, USCH jag hatar att ha ont i foten! ;(
Men Så Klart TAGGA BILLY CUP I HELGEN!! :D:D ska bli så himla kul! :) hehe..

Annars nu sitter jag och tittar på tv, Desperate Housewives! :) haha ^^ Älska ´t! (:
I morgon kommer den dagen jag har längtat  efter! STUDIEDAG ska nog bara vara hemma, ;) och städa eller nåt blogga, titta på tv, haha! jag ska bara slappa! (:
Ska titta klart på Desperata Hemmafruar nu! ♥

Hörs i morgon istället för jag orkar nog inte skriva senare! :)
GodNatt & SovGott ♥


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. hihi okej :D jag kikade också på det.. älskar det verkligen:D

2010-04-20 @ 23:37:10
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: bitterfittan

älskar DH (: vad ska du göra imorgon?

2010-04-21 @ 01:44:59
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0