GODMORGON!

Godmorgon bloggläsare, ♥

Har tagit mig en behövlig dusch nu, ska gå ner och göra matte nu bara för att jag lovade min matte lärare och mamma att göra matte en timme varje dag! gissa om jag hade glömt/inte orkat!, så jag måste jobba igen lite nu! :P hah ^^  Men jag får helt skylla mig själv :P haha
I dag ska jag nog bara vara hemma, kanske vara med kusinen och göra matte. :P hah men jag vet inte om jag kan för mamma ville se så jag verkligen gjorde, sen vill jag nog ha hjälp med :P ^^ det är så när man är sämst i matte! ^^
Sen ikväll ska jag iaf träna oavsett hur ont jag har i min fot men jag vill träna nu så! ^^
Men vi hörs senare



Ha en bra dag ♥

PuSs // Thiilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0