GODMORGON!

GodMorgon läsare!
Nu har jag duschat satt på mig kläderna och sitter och äter just nu det fick bli lite youghurt! ;)
I dag börjar jag kvart i nio sen slutar jag tjugo över tre.
Dagens Schema:
- Matte
- Lång rast, på den ska jag göra ett sent so prov.
- Franska.
- Lunch, vet inte vad det blir i dag? :P haha! ^^
- svenska, får nog reda på mina nationella prov resultat hoppas jag! :)
- Engelska tittar på en film, :)
- So, ekonomi. ;P

Nae nu ska jag äta upp sen ska jag faktiskt sminka mig och göra mig klar ska möta upp fia kvart över! :)

Hörs när jag kommer hem!
Ha en trevlig dag ♥



Kommentarer
Postat av: mmautildah

okej trevligt!

vad gör du nu?

2010-04-29 @ 10:38:11
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: härligt =) ja det är bara fint med mig =) ska du göra på valborg?

2010-04-29 @ 19:13:33
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0