GODNATT! ♥

Nu har jag faktiskt pluggat jag har inte lagt ner så mycket tid men jag kan nog en del iaf! :) (Hoppas jag!) haha!
I morgon börjar jag tjugo över åtta =) sen slutar jag tre.
Det är förhoppningsvis inte så jobbig skoldag i morgon för jag orkar verkligen inte, jag vill ha helg! ;)
I morgon har vi:
- Matte, får väl jobba med något som vi får, vi jobbar typ inte med något just nu typ hehe. ^^
- Idrott, ute! :) hoppas vi gör något kul nu, i måndags hade vi bara brändboll så det var inte så ansträngande. ;P
- Engelska - Tittar på en film ;)
- Lunch, vet inte? ;P
- No, prov och nåt ;P
- Svenska, det är väl några som ska ha redovisning om sin bok men jag har inte börjat läsa min bok ^^ heheh..
Sen ska jag bara slappa tror jag! :D Det längtar jag efter faktiskt!
Det är TopModel på måndagar klockan åtta jag har inte fattat när det verkligen är klockan åtta så jag kan gå tillbaka till detta inlägget och se när det börjar jag kommer glömma bort det! :P haha! ^^

Jag mår faktiskt inte så bra just nu, jag orkar inte med skolan och så har jag så himla ont i huvudet jag hade det igår med! ;( fan, det är så himla jobbigt hoppas jag slipper det i morgon så jag kan tänka på mitt prov istället för huvudvärken.

Nu ska jag soooooooooooova! Jag har längtat efter att sova hela dagen ända sedan jag gick upp så tänkte jag; tänk när jag ska sova ikväll sen, haha ^^ då vill man verkligen inte gå upp! :)



En bild från igår!

GODNATT & SOVGOTT // Thiilda



Kommentarer
Postat av: zita

Jättefina strumpbyxor :D är de från lindex ?

2010-04-29 @ 22:25:39
URL: http://zoul.webblogg.se/
Postat av: ida

Svar; Det hände inte så mycket igår :) själv då?

2010-04-30 @ 12:29:16
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: J E N N Y<3

ÄLSKAR STRUMPBYXORNA!

2010-04-30 @ 14:24:19
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0