HaHa..

Haha! jag bara skojade! Jag ska inte ha på mig det jag har visat i förra inlägget men jag orkar inte ta kort på det andra jag satt på mig nu men det är bara en vit tröja med massa smycken! :P hah^^ jaa, det är så när man inte kan bestämma sig! :) haha! ^^
Nu ska jag ta lite nudlar sen ska jag gå till skolan och göra massa nationella prov,muntligt i svenska, matte och engelska.
Sen slutar jag tio över två tror jag att det var! :)
Eller vi hade eget arbete den sista lektionen jag fattar inte varför vi har den? det var så himla jobbigt :P det är jue onödigt att ha den sista jag tänker nog inte gå på den, det får vi se. Om jag orkar eller om det är någon annan som går på den ;)
Men vi hörs när jag kommer hem! =)

Ha en fin dag söta läsare ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi jo de e bra sj då?:D <3

2010-04-20 @ 11:31:19
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: bitterfittan

vad gör du idag sötnos? (:

2010-04-20 @ 13:59:43
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0