Jaaa..

Det var ju lite tur Hv hade iaf! :) haha! ^^
Sista fem minuterna satt dom ett mål! gott! :) Trodde det skulle bli förlängning ;P Vilket det blev, Fan också!.
Nu är det förlängning det var ca 45 sekunder kvar! ;P

I morgon har vi nationella muntliga prov i matte, engelska och svenska det ska nog gå bra tror jag! :) Det är ju inte så svårt att prata det kan jag ju, haha ^^
Börjar kvart i tolv i morgon och slutar tio över två tror jag :P
För vi har delat upp pass som vi ska ha proven på och emellan en del ska vi ha epa eget arbete och det har vi sista lektionen så jag tror inte jag ska gå på den ;P För det känns onödigt. Det kan man ju likaväl göra hemma, :)
Det är likadant som att sitta i skolan med matte som hemma fast man arbetar mer hemma än i skolan för det finns ju folk som stör. :P haha! ^^
Men vi hörs i morgon, på morgonen tror jag! :)



Men jag orkar inte skriva mer sen så det är sista inlägget nu! =)
GodNatt & SovGott ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: jaha okej vilken otur:)(

2010-04-19 @ 22:41:12
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0