Kom på en viktig sak! ^^

Haha^^
Mitt i alltihop kom jag ihåg en grej om att jag har musik läxa och engelska. Jag ska lämna in två redovisningar en om en låt och en artist i musiken då, jag har inte lämnat in den för jag hann inte klar men jag ska skriva den nu! Sen kom jag på att jag inte har gjort klart engelska redovisningen på papper som Annika skulle få i sin hand för tre veckor sen?! haha! ^^ jag har faktiskt inte tänkt på det! men jag har inte hunnit heller..
Men nu ska jag skriva det sista om låten i musiken, blir nog klar med det ganska snabbt! ;)
Skriver om Beyoncé låten Halo! :)
Och om Tyra Banks! :)
Men vi hörs när jag är klar! =)

Ha en fin eftermiddag ♥





Kommentarer
Postat av: Julia

Nej, går bara på spinning när jag har tid :D

2010-04-19 @ 19:18:11
URL: http://www.juliape.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. oj jag visste inte att dom la ner hos er :O

2010-04-19 @ 19:34:07
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0