Lördag

Tjoo!
Nu har jag äntligen lite tid till er! haha ^^
Vaknade ganska tidigt i dag, när jag kommer ut till hallen sitter syster och tittar på Hanna Montana The Movie, haha! så det var bara och sätta sig och glo jag hade ändå inget roligare för mig, sen kommer pappa med nybakade frallor! :) hehe det är det godaste jag vet på en lördags morgon frallor med marmelad och ost! :)
Så jag tittade på den i nån timme sen tog jag mig en behövlig dusch, sen satte jag på mig kläder i dag fick det bli mysbyxor och mys tröja! :P ska ju bara vara hemma. (:
Sen stack jag ut med reklamen! och jag är klar med nästan allt utom några lägenheter vid mej! :) hihi stolt över att det gick ganska fort i dag eftersom det var sjukt mycket denna gången! massa kataloger och sånt! :/ lite smått arg när jag såg det igår kan jag ju säga.. ^^
Annars i dag har jag varit med lillasyster för mamma har varit iväg och pappa har jobbat! ;P
Och nu gör jag inte så mycket tänkte titta hur mycket uppdaterade bloggar jag har just nu! som jag ska läsa! :P haha! ^^
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra ska nog bara vara hemma och titta på MELLENIUM! :D
Nu ska jag nog gå ner och spela fia med knuff med syster för jag ska vara med henne nu för mamma och pappa har åkt iväg! :)
Men vi hörs senare! =)

I veckan när syskonen och jag hoppade studsmatta! :)












Haha! det blev massa bilder! ^^

Ha en bra dag ♥

PuSs // Thiilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0