En rubrik ska det vara här?!

Hej på er! ;)
Det var längesen nu! :P Jag gick ju till kusinen innan och vi tittade på en gammal wallander- Mastermind, den var jätte bra, jag kom inte ihåg att jag sett den, för jag har typ sett alla Wallander filmer men jag minns inte denna och jag kommer alltid ihåg vad som häner, vi tänkte titta på en ännu äldre Wallander men den är så dålig så jag och emma orkade inte riktigt med den. Hehe, :P

Bråk På Studsmattan ^^ ;
Sen skulle jag hem och äta men då var inte pappa hemma så då spelade syster och jag fia med knuff sen sprang jag och syskonen ut och hoppade studsmatta, men det höll inte i länge förrens Vilda och Molly började bråka! :P haha så jag hoppade och sen sa Vilda att hon skulle kasta ner Molly från studsmattan men då sa jag att du vill nog inte att hon ska få hjärnskakning!.. men hon bara lipar och nikkar och springer efter henne!!! hhahahaha! ^^ FYY Fan vad jag skrattade.... :P hahah ^^ sen blev Vilda änndu mer argare och så lyfte jag ner henne från studsmattan och då började hon lipa hur mycket som helst, hahaha! ^^ men då gick hon iväg iaf! :P haha ^^ det roligaste jag varit med om! (A).

Vid Matbordet;
Till efterrätt skulle vi äta glass och persikor halvor och då tar Vilda sin lilla sked och ska fiska upp en! :P haha det gick ju inte så bra och hon drar ner massa vatten från burken på bordet, och då blir mamma arg och säger:
- Du kan ju inte fiska upp den med en liten sked! det fattar du väl. Vilda sätter sig ner haha ^^
- Och jag - Nae för du kan ju inte få en fisk om du fiskar med en lite sked, hhahahhaha! det var det roligaste jag sagt på länge hahahha! ^^ fyy fan vad jag skrattade, jag kunde inte heller sluta :P hahha, så jag skrattar samtidigt som jag får tårar, haha! det var riktigt kul!( ni kanske inte fattar så mycket men det var sjukt kul när jag sa det, och ni ska veta att jag skrattde åt det när jag skrev detta!) ^^

I morgon börjar skoolan igen! fyy fan jag har ångest bara för den börjar jag orkar inte komma tillbaka, till nationellaprov, ett misslyckat So prov!.. ^^

Nu har jag duschat för ett tag sedan och så har jag lagt en ansiktsmask. =)
Snart ska jag väl krypa ner i min säng, jag är vääääldigt trött! :P haha ^^
Men vi hörs i morgon då det är måndag..




Ha en fin kväll
GodNatt & SovGott ♥





Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

skoj! basket har jag gått på innan ;)

för tillfället så bowlar jag ^^

kram

2010-04-11 @ 23:14:19
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jag har varit med min pojkvän (: vad ska du hitta på imorgon?

2010-04-12 @ 01:02:57
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: emma

haha ja jag har också franska och det är så jävla tråkigt :/ :D

2010-04-12 @ 09:15:58
URL: http://emmasofiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0