STUDIEDAG

GodMorgon ;)
Jag har redan vaknat? haha^^ vad är det för fel på mig? Man ska ju sova länge när man har studiedag! =) Haha, sova halva dagen typ :P men men tittar iaf på tv nu och sitter med systers dator i knät, mysigt :)
Har tittat på vakna med the voice men det är ju typ slut nu så jag sappar lite emellan kanalerna, i dag ska jag bara vara hemma tror jag, om jag kanske inte ska in till stan med kusinen, men jag tror inte jag ska det eller jag får se? För jag ska träna inne i stan! Vill ju så gärna träna men jag kan nog inte! för jag har så himla ont i foten sen igår! bara för att jag tränade, jag måste ju egentligen vila men det är ju cup i helgen så jag måste ju nästan träna till den! :D Men jag hoppar nog över träningen i dag ;( ;/..
Men jag ska nog träna på torsda iaf! (:
Nu ska jag se om det finns något på någon kanal! :)
Ska ta lite frulle snart också, börjar bli hungrig :P



Ha en fin morgon ♥


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hm int emkt ska snart till skolan:P dudå?:D

2010-04-21 @ 09:05:15
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du sovit gott och att du får en bra onsdag <3

2010-04-21 @ 09:21:44
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: mmautildah

de vet jag inte , har nyss vaknat så får se vad som händer !:)

själv?

2010-04-21 @ 10:44:44
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0