1 Augusti 2010

Som ni ser har jag ändrat här lite i bloggen med designen och headern väldigt failat med headern det funkade inte. Så jag vet inte hur jag ska göra!! ;O :P
men det får vara så tills jag fixar något annat! ;)

I går var jag med fia! (: vi gjorde allt och ingenting typ x) vi tittade på baksmällan jag hade inte sett den innan! fy fan vad bra den var rolig med! ;D haha :):) för dom som inte sett den så tycker jag starkt att ni ska se den! =)

I dag har jag varit hemma och sprungit i regnet! så himla skönt att springa i regnet det är det bästa som finns.
Sen har jag och syster suttit framför tv:en i timmar och tittat på beck- Skarpt läge, wallander-vålnaden, och a perfect getaway! Den var hemskt bra! :) dom andra hade jag sett men det är alltid kul att se om (:

Nu sitter jag iallafall vid datorn och nördar lite tänkte spela the sims om jag orkar =) får se.
Ska iaf läsa lite bloggar och titta på facebook och lite så! ;D
Vet inte vad jag ska göra senare blir nog datorn eller tv med 2 1/2 män ;D haha ^^
Men vi hörs nog senare tror jag ;)
Ha en trevlig kväll ♥



repris men jag gillar bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0