Cyklat

Hej på er! ;)
Har faktiskt cyklat bonna rundan med familjen för någon timma sen kom vi hem! min syrra och jag kom på att vi kunde ju plantera körsbärs kärnor så vi gjorde det ;P haha ^^ det kommer nog inte bli något eller så kommer det nog ta riktigt mycket med tid isåfall! xD vi får se om det kommer något.
Ska iaf gå och lägga mig i mitt rum som är fullt med getingar i! inte så kul att sova där om man nu kan det..
Jag har typ ett geting bo på vinden eller nåt eller vi hittar iaf inte det men det kommer massa små getingar som flyger från ett hål ner till fönstret och dör efter 3 minuter typ ;P haha ^^ så det var ingen mening för dom att leva eller fly från boet det är säkert ett jätte stort bo eftersom det har kommit massor idag!
När jag och syster tittade på film så kom det massor! hela tiden till slut kunde vi knappt vara där eller titta på filmen ordentligt för vi var tvugna att pausa för jag skulle slå ihjäl dom för dom surrar ju så!!
Så himla jobbigt var det! nu har vi täkt igen lite hål så ska se om det inte kommer några inatt får ju hoppas på det bästa! ;) hehe.. Btw Vilda blev stucken av en i fredags när hon kom in i mitt rum! haha ;) ^^
Men vi hörs i morgon efter jag har jobbat det blir nog efter fem eller sex då jag har kommit hem =)
Ha en fortsatt trevlig kväll ♥

Kraam thiilda



En jävla geting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0