GodMorgon!

Hej på er! (:
Sitter i skolan nu vi har rast, lektionen börjar igen vid tio ;)
Sen ska är det mat, och jag är redan hungrig! ;O haha, jag är fan alltid hungrig! xD jaja sån är väl jag haha ^^ Hoppas det blir något gott annars kommer jag döö i dag! då är det synd om mig, haha
Efter skolan är det iaf träning! :D igen, fast i dag är det på Sanda (:
Annars så är det bra med mig! (: jag vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem det blir väl läsa bloggar och facebooka lite och mysa lite med datorn som vanligt haha ^^
Jag sitter och lyssnar på musik och jag lyssnar om och om denna låten! hela tiden, den är så himla braaaaa!!:



Gypsy - Shakira.
Hon har en sådan bra röst, den låter nästan inte verklig! och låten är så himla bra! Och det är waka waka med! ;D
Haha, jag har aldrig gillat Darin alla fjortis tjejer tycker att han är så himla snygg och söt och att han är bäst? haha, nae så är det nog egnligen inte, jag tycker inte han är snygg utan jag tycker bara att hans två senaste låtar är bra, microphone och love killer! haha ^^ jag har nog spelat sönder love killer nu, men den är fortfarande bra ;)
Men det är skillnad på vad som är jobbiga låtar och inte tex hey soul sisters fy fan vad jobbig den är när en kommer på radion typ gud jag orkar inte lyssna på den eller salem al fakir Keep on walking den är så jävla dålig jag ville faktiskt att den skulle gå vidare i melodifestivalen haha^^ man kan ju undra vad det var för fel på mig hur jag tänkte då? haha, aldrig i livet att jag tycker om den nu xD
Jaja men vi börjar typ nu vi hörs senare!
ha en trevlig torsdag ♥

Kommentarer
Postat av: cecilia

Skriv gärna vad du tycker om min skol-outfit jag gjort av nelly's höstnyheter!



http://ailicec.blogg.se/2010/august/jag-ar-med-och-tavlar.html#comment

2010-08-26 @ 11:49:37
URL: http://ailicec.blogg.se/
Postat av: cecilia

sv: tack vad kul att du gillade den! Jo allt är fint med mig, hur är det själv? :D

2010-08-26 @ 13:37:56
URL: http://ailicec.blogg.se/
Postat av: Marie

Lägga till varann på bloglovin?

2010-08-26 @ 13:55:16
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0