GodMorgon!

hejsan
Sitter i skolan nu vi har rast ;)
Skulle gå upp vid 6 idag men jag försov mig så jag vaknade halv sju och jag skulle gå vid fem över sju haha ^^ snacka om att det blev LITE stressigt ;) inte såå kul så jag fick skynda mig som fan, haha men jag hann iaf! annars hade mamma skjutsat mig (: jag fick springa upp och ner och allt i hela huset och så glömde jag laddaren till datorn jag får väl låna bellas sen hehe.. =)
Efter skolan blir det nog åka hem och vila sen ska jag träna första dagen i skolan med vårat schema vi har svenska nu vi ska ha det i någon timma till typ ^^
Tur att vi har våra datorer ;) haha ^^
Nu ska jag sitta här ett tag sen ska vi ha något annat, har glömt bort vad vi ska ha mer typ lunch eller något (:
Men vi hörs nog senare
Ha en trevlig tisdag ♥



En bild från datorn har inga bilder på datorn än ;)

Kommentarer
Postat av: BBARAAELIN ---- jag gör gratis headers

sv: tack desamma:D

2010-08-24 @ 10:39:58
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0