KLIPPT GRÄSET

Hejsan
Kom nyss hem jag har klippt gräset hos pappas faster ;)
cyklade dit men kom inte så långt det var punka på hjulet så jag fick gå den sista biten xD det vvar lite smått jobbigt bara för att jag var tvungen att bära den lite halvt meed ;P hah men ändå.

Sen när jag kom hem så hittade jag chips i skafferiet som jag äter på nu! tittar också på the proposal :) den filmen är så himla bra eller jag har faktiskt tittat klart på den nu jag ska titta på beck - Kartellern jag har sett den innan men man tröttnar inte på beck filmerna! ;P haha ^^
Men vi hörs nog senare.
Svarar på era kommentarer sen orkar inte just nu :)

Ha en trevlig eftermiddag ♥





haha himla fult omslag till den filmen, snyggare om det varit Mikael Persbrandt ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar; Jodå det är bara bra, gjort idag då? :D

2010-08-18 @ 20:57:16
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: julia

Beck är så himla bra:D

2010-08-18 @ 21:07:02
URL: http://juliacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0