NY RING

Hej på er ;)
Klippte gräset innan hos en släkting och hjälpte henne i trädgården lite!
Det gick på två timmar eller något om inte mer ;P haha..
Sen när jag kom hem så satt jag på facebook och svarade på era söta kommentarer! Tack för det! ♥
Sen stack mamma och jag ut och gick en runda vid gick 4 km, Laa dog fick följa meeee också en nyklippt råtta! ;) hihi! så himla sööt, hon ser så liten ut nu när hon är nyklippt! ;D
Skulle egentligen sprungit men jag orkade inte, jag hade en sådan huvudvärk innan så jag kunde verkligen inte ;(

När jag kom hem tittade jag den sista haltimmen på Fångarna på Fortet :) det var ju inte så bra denna gången, Benyamin Wahlgrén är en söt unge! men han är med i för mycket, han vill ju vara med i allt det är inte så kul att se på honom jämt! ;O haha ^^
Nu ligger jag i sängen ska soova nu! (; så jag orkar upp imorgon haha jag vet inte om jag gör det jag är as trött så jag kanske ska sova nu haha, en bra idé :D
Men vi hörs imorgon i skolan.
GodNatt&SovGott alla underbara läsare, :) ♥

NEW RING!



var på A6 med Bella idag på rasten(ovanligt) haha ^^ Vi gick iaf in på hm och jag hittade en ring som jag bara var tvungen att ha! :D

Kommentarer
Postat av: Bella

asso älskar ringen ! :D<3

2010-08-31 @ 22:50:16
URL: http://isabellaochjessica.blogg.se/
Postat av: alexandra salomonsson - allysandra.blogg.se

svar tack så mycket ! jadå, allt är bra med mig :) självdå ?

kram

2010-08-31 @ 23:03:36
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

snygg:)

2010-09-01 @ 10:28:51
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0