100209

Hej!
Orkade inte blogga i morse, jag var så himla trött! :P
Inte så kul i skolan i dag, men tisdagar är aldrig roliga typ ^^
Dagens skolarbete:..
- Nationellt prov i svenska läsförståelse, :P det gick faktiskt bra! :) jag tänkte att jag skulle anstränga mig för en gångs skull, haha, (: Det är bara att hålla tummarna! Sen var det faktiskt ganska bra att vi hade prov för då slapp jag musiken igen, haha, jag har missat den 3 gånger i rad nu! :) haha xD
- Franska, det är såå seeegt, -.-  hade vikarie i dag fick titta på ett klipp, i 20 minuter typ, sen skriva lite,..
- Lunch, ris och någon kyckling och sås typ, det var ganska gott (:
- Engelska, snackade typ bara^^
- So, det är alltid segt, man får bara sitta där och titta rakt fram och skriva och lyssna. :P
- No, göra klart sitt prov i 40 minuter :P
Sen slutade vi 20 över 3, :)
Nu sitter jag och gör typ ingenting, ska läsa lite bloggar , har inga läxor så det är iaf något posetivt! :) haha xD
Sen ska jag träna, :D
Men vi hörs senare! ;)
PuSs // Thiilda ♥

                                                                                                                                                                    

                                                        Dagens Oufit!




 ( Den bilden längst ner till höger, dom kläderna hade jag inte på mig idag )
  Dagens:
- vitt linne - JC
- svart jeans leggings (nya) - Vila
- Grå tröja midjehöd - Esprit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0