100219

Godmorgon! :)
Sista dagen på Lovet! ;( haha,. riktigt sorligt, .:P
Vaknade halv nio i dag, jag vaknar alltid så tidigt när jag är ledig vet inte varför ;P hehe,..
I dag ska jag vara hemma med lilla syster! ♥ eller hemma har jag jue typ varit hela veckan, :P hehe,. men men.

Vi ska gå ut en sväng nu! sen ska jag laga mat! vi får se vad det blir eller om det finns något färdigt så vi bara kan värma! (:
Men vi hörs sen!
ha en bra dag söta läsare! ♥
PuSs // Thiilda


                                                       Dagens Outfit!






- blåa jenas - ?
- Vitt linne - JC
- Vit tröja kortarmad - H&M
- Grå korfta - VeroModa
- Jeans rosetten - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0