100220

Hej! :)
Har inte hunnit uppdatera i dag för jag har varit på stan med mammi,pappi och lillasyster! (:
Har varit lite överallt, handlat m.m
Och har nu lyckats övertala mamma att jag ska få ett par converse! :D jag tror jag vill ha ett par lila,röda eller blåa! :D hihi
När vi var och handlade nu också så fick jag bestämma maten, haha det blev lite segt då, men jag tycker det är gott! :) hehe, det blir potatis, som runda bollar och bearnes sås och chicken bich, :) haha xD
Men nu ska jag gå ner och hjälpa till att laga maten!
Ska också städa sen med hjälp av mammi och pappi för vi ska ha främmat ikväll! :)
Ett grattis till mormor och morfar också, för i dag har de varit gifta i 45 år! ♥

Men vi hörs senare!
Ha en fortsatt bra dag! :)
PuSs // thiilda



                                         Dagens Outfit!





- vit tröja långarmad - H&M
- Svarta jeans leggings - Vila
- Grå kofta - VeroModa
- Jeans rosett - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0