100224

hej :)
Nu sitter jag här och filar mina lösnaglar, och äter special k classic flingor och mjölk! :P hehe,.
Ska snart träna, inne i stan på Pb :) hihi.
I dag var skolan okej, det var bara so:n som var jobbig, man får jue bara sitta där och lyssna på honom hela tiden. ;P sen hade vi mat och klassråd och epa sen var det profil men eftersom man bara får sitta där och titta eller måla, hur kul är det? :P det får man göra i mer än 2 timmar till och med! ;P


                                                   Dagens Outfit!





- Cheap monday jeans - Bobbys
- Vitt linne - JC
- Vit långarmad tröja - H&M
- Blå kofta - Stadium
- Jeans rosett (brosch) - H&M

Mina naglar! :) hihi


Men nu ska jag packa sen ska jag åka iväg på träningen! ;)
Vi hörs senare!
Ha en bra eftermiddag! :)
PuSs // Thiilda


Kommentarer
Postat av: M

Fint lång hååår du har!

2010-02-24 @ 17:53:10
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0