100228

GodMorgon! :)
har nyss jag tagit mig en dusch och satt på mig, skulle nämligen dra in till A6 ett tag för jag skulle lämna in min telefon men jag orkar inte :P hehe, visserligen vill jag ju att den ska lämnas in så fort som möjligt men jag orkar inte i dag :P hehe, Så jag ska nog bara vara hemma nu och sen ska jag nog åka och träna senare i dag! (:
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag titta in på facebook! :) hehe,.
Men vi hörs senare!
Ha en bra söndag! ♥

PuSs // Thiilda

                               I dag får det bli denna outfit, :)
 (Gammal bild )



- Blåa cheap monday jeans - Bobbys
- Vitt linne - H&M
- Lila tröja - H&M
- Svart kofta - Lager 157


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0