Dagen hemma.

Hej Bloggen!
Har tyvärr inte orkat uppdatera så mycket i dag :P hehe,.
Nu sitter jag iaf vid datan och lyssnar på alicia keys, (:
I dag har jag och mina syskon varit hemma, vi har inte gjort så mycket, bråkat lite xD . haha.
Dagens bästa grej är mina nya rosetter från h&m i jeans! :D jag gillar dom starkt! (: det var bra att man både kunde ha dom som ett hårspänne och brosch ! ;)
Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag fixa lite på facebook, (:
Ska träna i dag också! :D sanda klockan åtta!
Men vi hörs senare!
Ha en fortsatt bra dag! ♥
PuSs // Thiilda



Rosetten i jeans


Kommentarer
Postat av: Malin

Riktigt läckert med jeansrosett, måste införskaffas =)

SV: Okej va skönt! va tränar du?

Jag ska kolla vampire diaries nu =)

hoppas du får en mysig kväll =)

2010-02-18 @ 19:55:38
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0