Datasalen igen! :D

Hej igen! ;)
Sitter i datasalen igen! :D haha, och man jobbar väldigt mycket måste man erkänna! :P haha
Nae men man kunde göra det nästa gång sa hon ,, hehe ;P
hade so innan, bara satt där och "lyssnade" hehe, fick reda på mitt arbete, jag fick g haha, jag trodde jag skulle få ig, det var tur! :) för annars vet jag inte vad jag skulle fått göra om, hehe :P
På tisdagar har jag alltid träning på sandá, men det är så mycket snö nu så det är rasrisk, hehe, så vi kan inte träna ;/ det var faktiskt syynd för jag kände för att träna i dag! :D hehe,.
Nu ska jag facebooka lite och sen ska jag läsa lite bloggar ! ;)
Vi hörs när jag kommer hem vid halv fem eller nåt (: ♥
PuSs // Thiilda




Kommentarer
Postat av: M

Tack :9<3

2010-02-23 @ 19:43:55
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0