Fredags kväll!

halloj bloggen! ;)
Har nyss ätit, blev tacos som pappi och jag gjort! :)
Sitter nu med datorn i knät och tittar på en film, det var någon mammi tittade på så jag tittar lite medan jag skriver :P vet dock inte vad filmen heter, hehe. :P
Ska nog titta på Let`s dance sen :D och solsidan haha! det är så himla kul! (:
Veckans Hiss och Diss! ;)

DISS!

- Att sportlovet snart är slut! ;(
- Att det knappt går några bra filmer på canal + kanalerna. haha, :P
- När jag skulle beställa en tröja från h&m katalogen så fanns den inte kvar! ;/
- Snön borde faktiskt åka bort nu! borde bli vår nu! :D

HISS!

- Att vara ledig! nästan det bästa på hela veckan! :) jag älskar att vara hemma! :D hehe,.
- Att mitt hår har blivit hemskt långt! ;)
- Träning, det har varit kul denna veckan! (:

Men nu ska jag och syster titta på en film!
ha en bra kväll!  ♥
PuSs // Thiilda

Ni får en låt ni kan lyssna på! :D
- Alicia keys ft Jay-Z -  empire state of mind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0