Freedag!

hallå bloggen! ;)
Ligger i sängen nu och tänkte skriva lite till er, om hur min dag har varit! :) hihi
Dagen har faktiskt varit ganska bra ändå :P det vra lite seega lektioner men annars så X)
Började 20 över åtta i dag, gick med syrran till skolan, jag var riktigt snabb i dag för jag skulle inte duscha gjorde jue det  igår kväll! :)
Dagen började med matte prov, :/ jag trodde det inte skulle gå så bra men det gick nog hyfsat hoppas att jag får g nu bara! :D
Sen efter det hade vi idrott mer än halva klassen var inte med, så vi gick promenad! :P hehe,.
Engelska, ska vi skriva om en person som man gillar eller "ser upp till" eller något liknande. :P hehe jag har valt Tyra Banks. :) hihi, Sen var det lunch, jag var skiit hungrig i dag, hehe det blev chickenbits, ris och sås, det var ganska gott! (: hehe,. Efter maten så hade vi no i mer än 2 timmar typ ^^ fast vi satt lite i datasalen så det var bra! :) hehe.. sen sista lektionen var bara jobbig typ, fast jag gjorde mycket! jag skrev klart min novell som man ska lämna in nästa vecka! (: haha,. jag känner faktiskt att jag är lite före i skol arbetet just nu :P haha, för jag är klar med svenskan, och en bra bit på engelskan och no:n fattar jag bra, har nyss börjat på ett nytt kapitel tror jag om det inte hör ihop med det andra då ^^ höhö. Fast nästa vecka ska vi ha SO PROV! aaahh, jag kan fan ingenting! jag fattar typ ingenting, det är fan skiit svåårt, jag måste nästan anstränga mig lite nu på detta so provet för annars blir det jobbigare. heheh, så jag måste öva på detta nu! kan nästan lova detta mig själv då.
Annars har denna veckan gått otroligt fort! det är helt konstigt det känns inte som om det var en vecka sen vi gick på lov! :P hehe, helt omöjligt! men så är det.
Nae nu har jag skrivit av mig lite! :)
Nu måste jag nog sminka mig lite och byta lite kläder, för jag ska nämligen iväg i kväll till kusinens fest ;) för hon har fyllt år! ♥ så ett grattis till henne i efterskott! :) hihi..

Men vi hörs kanske när jag kommer hem senare! :)
Ha en fiin fredags kväll! :D
PuSs // Thiilda

Juste fredags outfiten med! :) hehe



                                                          Dagens Outfit!




- svarta leggings med nitar på sidorna - H&M
- Tunika / skjorta - Vila
- Vit tröja - H&M
- Vitt linne - JC
- Stövlar - Dinsko


Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

riktigt snygga leggings :D

2010-02-28 @ 12:31:03
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0