Hemma!

Hej igen! :)
Nu är jag äntligen hemma från A6. det vra skit jobbigt att gå där det var jue så mycket folk! (y)
Jag gick in till Telia och han frågade om jag hade något på mitt memorystick, men jag sa nej gör det trodde jag så klart inte för jag laddade över alla saker till datorn och då sa han att jag skulle åka hem och göra det sen skulle jag lämna in den :P hehe, men nu när jag skulle se om det fanns något på det så fanns allt kvar! haha, så klantigt av mig! :P höhö xD men jag ska åka in med den i morgon innan träningen i morgon! (om det blir någon) :) hehe,
Men nu ska jag gå ner och laga mat med pappi! (: Ska titta på melodifestivalen sen också! :) hihi.
Efter det ska jag titta på Beck- okänd avsändare. ;) jag har redan sett den men man kan se om ALLA Beck filmer! :D den går på tv 4+  :)
Men ha en bra lördags kväll! ♥
PuSs // Thiilda

En bild på mig. ( inte från i dag )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0