Pussel?

Hej igen !
Vad gör ni för något kul denna onsdag kväll? ;) haha själv gör jag typ inget ^^
Hittade ett pussel innan med 3000 bitar, som jag har försökt att pussla ihop! :P men jag hade inte så mycket tålamod så jag slutade efter en timma, :P men ska nog göra lite senare!
Var ute med syster innan och tog en promenad. och gick sedan till konsum för jag har ju bakat semolor i dag! så jag och familjen skulle ha mandelmass i, jag själv gillar inte semlor så mycket för jag hatar grädde! :P
Men brukar äta bullen med mandelmassa haha Gott! :D

Ska nog läsa bloggar nu, sen ska jag nog gå in på facebook skulle egentligen tittat på tven på lyxfällan men datorn är nog roligare ! ^^ haha,..
Sen ska jag iaf titta på tv! ska titta på efterlyst! :D tv nörd jag vet..  på lovet nu iaf :P
Längtar också tills Desperat housewiwes ska börja! :D det börjar den 2 mars tror jag att det var (:

Men vi hörs senare!
ha en bra kväll! ♥
PuSs // Thiilda

En riktigt bra låt! värd att lyssna på! ;)
- Alicia keys - Try sleeping with a boken heart.



De små semlorna:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0