100109

Godmorgon! :)
vaknade ungefär för en timma sen. :P
Jag berättade ju om min syrras telefon i går att den var försvunnen. :P hon hittade den i morse! och vem kan gissa var den låg!? :P UTE haha vid brevlådan helt skumt den låg i snön vid brevlådan. jag fattar ingenting men molly trodde fortfarande att det var jag men jag tror nog inte att hon tror det nu, hon sa till min andra syster att det är du som har lagt den där hon bara , nej varför tror du det skratt! :) haha. :P så det var lite kul förstås (:
Nu ska jag inte göra så mycket ska väl spela Guitar Hero med vilda eller nåt nu! :)
Sen blir det väl utgång i 20 MINUS det är skiit kallt ute! :P
Men vi hörs senare!
Ha en bra dag mina läsare! ♥
PuSs // Thiilda

                                                                                                                                                                     
                                      Dagens outfit!


- lila vit randig tröja - H&M
- vitt underlinne, - JC
- Leggings - Lindex


Kommentarer
Postat av: sophia

Den var seg i början men sen i slutet blev den lite bättre ;)Den var lite dålig och lite bra:P

Men i dag ska vi göra något då?:D

2010-01-09 @ 11:38:25
URL: http://sophiawinquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0