100115

Hej!
Har inte bloggat i dag, SORRY! (:
Har inte hunnit/orkat, :P
Dagens schema:
- Matte, prov ,..
- Idrott, hade jörgen i dag det var riktigt kul faktiskt :D
- engelska.
- No, skiit långt pass men vi var i datasalen i en timma så det gjorde inte något, vi hade något som man skulle få se om vad man skulle välja till gymnasiet, :P vet inte vad jag ska välja, riktigt än tror att jag ska välja hotel och resturang programmet, på JB, sen ska jag nog kanske v'lja el på bäckadal det beror på om det är bra där annars väljer jag nog inte el överhuvud taget, :P haha ^^
Nu ska jag och familjen beställa kina mat eller nåt! :) ska bli gott!
Sen i kväll ska jag nog titta på Let`s dance tror jag om det inte är någon bra film eller nåt, för jag är lite trött på Let`s dance just nu. :P
Och i morgon, var det inte tänkt att jag skulle spela match men jag ska vara med iaf, :D men jag får se hur det går eftersom jag har lite ont i halsen och hosta. ;P men men,..
Men nu ska jag bara gå in på facebook och lite så, sen ska jag hämta maten! :)
Men vi hörs senare!
Ha en bra kväll! ♥

PuSs // Thiilda


                                                                                                                                                                    

                            Outfiten just nu.



(Mörk bild)
- gråa mys byxor. - H&M
- Blå tröja -  Vero Moda
- vitt linne - JC

Städade marsvinens bur innan och jag tog lite kort på dom när de hade badat! ♥ hihi ;)

En på puff först :



Och en på piff den lång håriga :) haha , ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0