Glee!

Hej!
Sitter nu och kollar på Glee, det är reklam just nu,..
Schemat i dag i skolan:
- matte, prov :/
- franska, :P
- Lunch - äckligt.
- svenska.
- engelska
- So. datasalen. :P
Aa det var schemat i dag inte så kul. en torsdag är inte så speciellt kul i skolan. :/ haha ^^
Har förresten inte orkat blogga i dag sen jag kom hem, jag har varit på bibblan. och lånat lite böcker, kom på att en bok av katarina von bredow hade jag inte läst men jag trodde jag hade läst den så jag tog den men när jag började läsa den så kom jag på att det var den jag alltid velat läsa :P haha ^^
Men nu börjar det igen! så jag ska titta klart! (:
Blev ingen träning i dag för mig har fortfarande hosta så jag hoppade över den. men jag hoppas jag ska vara med på tisdag ist! :D
Men jag säger godnatt nu för jag orkar nog inte blogga en gång till sen!
Men vi hörs i morgon! kanske på morgonen får se om jag har tid! :)
PuSs // Thiilda ♥

En bild på svinet med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0