Godnatt!

Hejsan.
Har tittat på robinson - karibien det var ju jätte bra att Annika fick starta ett nytt lag, :=) jag tror att dom som blir får välja vem dom vill vara med kanske eller så får de rösta eller ta ut lagen,:) sen tittade jag på olycksfågeln, det var sista avsnittet och det har gått i 2 delar nu i slutet fattade jag ingenting, ? :P haha
Det var två stycken som hade mördat flera stycken , men jag fattade inte varför de hade gjort en del mord? ; så det var lite lustigt det sista tex på vanessa var helt konstigt, :P höhö ^^ men men, :P
Ska läsa lite bloggar sen blir det sängen!
God Natt, SOVGOTT! :) ♥

PuSs // Thiilda


Kommentarer
Postat av: Madicken

Sov gott :D

2010-01-02 @ 23:01:24
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0