GodNatt!

En snöig bild igen! :)


Hej igen!
Skulle precis ladda ner en fim till min telefon, har väntat en timma på att den skulle bli klar, Resultatet blir att det INTE gick!!! jag bara tänkte nu har jag suttit hör en timma i onödan och bara väntat!!!:.... :P haha ^^
Det stod att den fick plats och att det finns minne men det var fel på själva filmen, !!! jag hatar deeeet.!!
Så är det väl.
Min syrra är arg på mig också hon tror att jag har gömt hennes telefon så att hon inte ska hitta den! :P haha så himla kul, jag satt vid datan och så kommer hon farandes upp till mig och skriker ta fram min mobil jag vet att du har den! :P jag bara nej, varför tror du att jag har den, hjälper henne att leta, hittar den inte ,^^ sen ringer jag till den och så säger hon juste jag har den ju på ljudlöst ^^ Dum,. :P haha
Hon har fortfarande inte hittat den , hon sa att hon inte skulle gå och lägga sig innan hon har hittat mobilen! :P hon ligger nu i sängen, jag retar henne det är så himla kul!
mathilda - har du hittat den än?
Syrran - NEEEJ! tyst, :@

haha såå himla kuul!
Nae men nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och läsa min bok har ändå inget å göra ^^ kanske ska sätta på en film. :) kommer ju inte somna på dom senaste 3 timmarna..
Men vi hörs i morgon!
Förresten kul med nya läsare! :) ♥
God Natt Sov Gott!
PuSs // Thiilda



Kommentarer
Postat av: Ness

nu har finalisterna kommit upp i bloggen så kolla om du blev en av dom :D

2010-01-08 @ 23:41:47
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0