Tv,Tv,Tv,Tv

Hej igen bloggen!
Det blir ju hur mycket som helst, haha xD men problemet är nog då att jag inte vet vad jag ska skriva om :P höhö^^ har oftast inte något så kul att berätta ! haha, :P
Men nu ska jag välja några kläder tills i morgon, så att jag kan gå upp senare och hinna blogga ist för att jag ska stå framför garderoben i en halv timma! :P hah,
Tittade ju på
Andra Avenyn innan, jag tycker att dom ska lägga upp alla avsnitt på svt så att man kan se alla! :D jag vill se alla nu! Det är ju så himla BRA! (: hehe, :P
Och så måste
Desperat börja ! ;) men det känns som det är evigheter dit, nu när jag tjatar om alla tv program så låter det som om tv:n faktiskt styr mitt liv! haha iblan känns det faktiskt så! om det är ett program vid 20.00 då måste jag komma hem kvart i för att hinna titta på det, min syster är typ likadan, hihi men det är faktiskt riktigt Gott att titta på tv ! :) haha ,.. :P
Ska senare titta på
Robinson-karibien, det är ju final på lördag ! inte missa! (;

Jag längtar så himla mycket till söndag ! :D:D bara så ni vet, haha xD ;P
Men vi hörs senare!
Ha en bra kväll! ♥
PuSs // Thiilda



gammal bild på tjockisarna, se vad små dom är! :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0