Ute i det kalla!

Hej igen!
Har varit ute i det kalla innan, det är bara -3 men det blåser så himla kallt! :P
Var ute med zindy och mammi och pappi och syrran med! :)
Har bakat kladdkaka också ! :D mycket god ! ♥
Nu ska jag väl inte göra så mycket, kom nyss på att jag hade ändrat nåt på sidan så att jag inte kunde ändra texten eller varken kunna lägga upp bilder, haha ^^ men nu vet jag iaf varför! jag är ju lite dum ibland kan man ju säga , höhö :P
I dag har jag annars bara varit hemma, :) skulle ju egentligen tränat men det blev ejj så för den var inställd, så det har varit en riktigt hemma dag i dag, ;P hehe.
Jag skulle klättra upp på en bjälke i taket i dag, i mitt rum det är väldigt högt så jag var skiit rädd för att jag skulle ramla ner och slå ihjäl mig ! men som tur gjorde jag ju inte det ! :P haha. Och om nu undrar varför jag överhuvudettaget ville klättra upp på bjälken var för att jag skulle fixa en sladd, :P haha
Ville ju också åka till A6 i dag med mammi men det blev inte så heller , höhö. hon jobbade i dag så vi ska åka i veckan istället! :D
Men nu ska jag väl fixa lite på facebook !
Ikväll ska jag titta på Projekt runway! :) vid 19.00
Sen ska jag titta på Wallander-Prästen på canal + first tror jag att det var, :P vid klockan 21.00! :D
Men vi hörs senare! (;
Ha en fortsatt bra dag !    ♥

PuSs // Thiilda


Zindy när vi var ute ♥:



Hon ser så liten ut, hon har ett rött täcke på sig :) hihi, :P



Sen en bild på mig:P haha ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0