1 Juli 2010

Hej!
Vaknade halv tio i dag, gick ner och åt frukost sen tittade jag på en film ;)
Nyss var jag ute i trädgården har suttit under trädet i gungstolen och läst lite!
Ska göra mig iordning snart ska åka in till stan med fia! (: vi ska titta runt lite och så.
Ska snart äta också så jag ska åka efter det =)


                                                           DAGENS OUTFIT!






- Blått linne - JC
- Svart bluse - H&M
- Cykelbyxor svarta med spets - Cubus (nya)
- Blåa Converse
- Klocka,smycken - Ur&penn, Marocko


Ha en trevlig dag ♥

PuSs // Thiilda


Kommentarer
Postat av: BBARAAELIN

hej!:)

va gärna med och tävla om att bli blogg of the week v.26 på min blogg!:)

jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam!

KRAM

2010-07-02 @ 17:52:26
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: mmautildah

Hej vad gör du :)?

2010-07-04 @ 03:43:20
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0