25 Juli 2010

Hej!
Har varit i halmstad i helgen så jag har inte varit hemma! (: har varit där med husvagnen, inte så kul väder men det var lite kul att åka iväg ändå. Vi var på stranden i lördags fast det var inte så varmt. ;p hehe
Och så idag åkte vi hem, det regnade så mycket.
Vi skulle stanna vid ullared nu när vi var på väg hem! vilket vi gjorde men det var så himla lång kö! det var skit lång kö så vi skulle nog inte ha orkat stå där och så regnade det med ;/ så det var lite synd. ;( haha! men jag har varit där många gånger nu i sommar så det gjorde väl inte något egentligen! ^^

Har fixat reklamen nu med! jävla jobbigt jag sitter här med varm oboy och mys kläder och en filt på mig det är så himla kallt! och det regnade som bara den när jag var ute! ;/ Och det tog så himla långt tid tyckte jag med bara för jag gick så sakta eller nåt xD men iaf!
skönt att vara hemma iaf! ;)

har fått en header som en bloggerska har gjort till mig! www.truejenny.blogg.se! tack så himla mycket! ♥
Ska försöka sätta in den i bloggen nu får se om jag kan haha ^^ ;)

Ska nig läsa lite bloggar nu! det var en evighetsen! =)
Imorgon ska jag jobba meee! ;) det ska bli härligt! (: sen ska jag nog bara vara hemma! så jag skriver nog imorgon! =)
ha en trevlig kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0