10 Juni 2010

Hej!
Har precis ätit nu lagade maten det blev köttfärsås och spagetti! :)
Håller på att baka bullar eller jag började med degen när jag lagade maten! så det skulle gå fortare =)

Imorse gick jag upp tidigt skulle tagit en promenad men orkar inte då så jag satte mig vid tv:en och glodde nån halvtimma sen orkade jag inte sitta där hela dagen så jag stack ut en stund med syster som ville följa med men den andra stannade hemma och tittade på tv, haha! ^^ fy fan vad lata vi är ibland alltså men inte jag nu!
Så vilda och jag gick en sväng sen kom vi på att vi kunde gå med Zindy så då tog vi med henne! ;D och gick i en timma om inte mer! ;P sen fikade vi lite hos mormor och pratade, sen gick vilda och jag hem och köpte jäst och nu bakar jag ju! :) hehe..
Men vi hörs senare.
Ha en trevlig dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0