22 Juni 2010

hej!
Har inte hunnit skrivit något idag sorry för det. ^^
Men i af i dag vaknade jag vid tio och gick då ner och såg att det var riktigt fint väder så jag satte på mig shorts och linne och åt lite frukost! ;) var ju ensam hemma för föräldrarna hade åkt till stan och ena systern följde med och den andra var på fotbollskola! ;P så det var najs !
Annars i dag har jag inte gjort så mycket har bara solat! mysigt! var nyss nere  vid vättern badade inte för det var så kallt men jag doppade bara mig snabbt haha! ^^ sen låg jag  och lyssnade på musik och läste boken: "Simon och Sophie" den är så himla bra! ;D jag älskar den boken jag har läst den 7-8 gånger  eller nåt nu! ;P haha! ^^
Nu sitter jag och äter glass =) syster och jag nördar sims hihi!
Samtidigt som jag läser nya Frida! :D
Vi hörs nog senare.
Ha en trevlig sommarkväll ♥



Bild repris men den är fin.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Står det något om Justin i Frida tidningen? :D^^

2010-06-22 @ 16:35:48
URL: http://sophiawinquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0