30 Juni 2010

HEMMA! :)
äntligen hemma eller jag har knappast längtat hem för det har ju varit så himla skönt att vara borta! ;)
Så himla fint väder har det varit när vi har varit borta vi har varit överallt känns det som men det har vi ju såklart inte, vi var i Linköping idag på vägen hem gick i massa affärer och shoppade ett par cykelbyxor ett par svarta med spets från Cubus, har velat ha ett par sådana för ett tag sen, men har inte hittat ett par sådana hemma men jag visste det fanns på Cubus så jag letade som en galning och hittade dom sen! =) det var tur!
Har inhandlat en tunika på Vila också en blå tunn, lite längre med knappar, :) den var på rean hade kostat 199, men jag köpte den för 50 kronor! haha, vilket klipp alltså måste bara säga det! ;D
Ska åka iväg på fredag igen tror jag, då ska det ju bli fint väder igen! (;
Annars har det varit helt okej på semestern! :) marsvinen har ju följt med oxå! :) mysigt..

Btw; Idag är det ett halvår sedan jag åt godis! :) så i dag har jag ätit massa godis! haHa ^^

Vi hörs nog senare ikväll eller i morgon!
Ha en trevlig kväll ♥
PuSs // Thiilda



Det får bli en bild på Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0