8 Juni, 2010

Hej!
Har kommit hem nu sitter med systers bärbara vid tv:en och myser lite! ;) hehe.
Idag har det varit en riktigt slapp dag, började tjugo i nio med att städa skåpen eller vi gjorde det lite senare bara för några andra städade där så vi kunde inte vara där samtidigt efter vi hade städat gick vi till oset, vätterstranden och grillade ;)
Och efter det skulle vi gå hem och då gick jag till skolan eller påväg till skolan kom jag på att istället ta bussen så kan jag ju fortsätta gå hem så jag gick hem hela biten! ;) det var faktiskt bra gjort av mig haha! ^^ ;D

Imorgon ska alla nior på ad åka till Göteborg och gå på stan och liseberg det ska bli så himla kul! ;D hihi!
Men vi hörs senare ska titta på tv nu och ta en frukt! :) haha!
Ha en trevlig tisdag! ♥

PuSs // Thiilda



En till bild från trädgården!


Kommentarer
Postat av: Sandra T svarar ♪

inte mycket, ska snart iväg och dansa. sj? (:

2010-06-08 @ 13:17:24
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: jo det är bara bra, hur är det själv? :D

2010-06-08 @ 13:21:03
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0