GODNATT

Nu har jag duschat haha! ^^ eller det var ju ett tag sen nu men, men :P
Sen efter jag hade gjort de tittade jag på Top Model! faan vad bra det var att Jennifer och barbie dockan åkte ut! :) haha! ^^ SKIT BRA nu hejar jag på båda som är i final faktiskt haha! ;)

Imorgon börjar jag tjugo i nio eller nåt sånt och då ska klassen städa skåpen och efter det ska vi gå till oset (vätterstranden) och grilla alla ska grilla kött men jag gillar ju inte grillat kött så jag ska grilla korv ^^ hehe..
Sen ska vi vara där lite och så. Ska kanske bada lite men det lär ju vara kallt och regnigt ;P hehe, synd!
Så det är en otroligt slapp dag i morgon! :)
Nu ska jag gå och lägga mig i min säng för jag ska soooova nu! :)
Så vi hörs i morgon kanske på morgonen får se omn jag orkar! ;P hehe..

Sent men bättre än aldrig! ^^


                                                       DAGENS OUTFIT!




- Svart leggings - Indiska
- Vitt linne - H&M
- Grön klänning (NY) - H&M
- Svart kofta - Ullared
- Blåa Converse

GodNatt Och SovGott alla söta läsare! ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra T svarar ♪

det är bra,sj? (:

2010-06-08 @ 11:50:34
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0