Kvällens grejer och Lite tankar

Hej!
Ett tag sedan jag skrev nu men jag har värkligen inte orkat så jag det har varit en nästan data fri dag i dag, glömde faktiskt bort att jag hade skrivit på bloggen i dag överhuvudtaget så nu när jag såg att jag hade gjort det så kom jag ihåg det?! haha! ^^ jag är lite glömsk ibland kan man ju säga..
Nu sitter jag iaf vid datorn och skulle skriva lite till er och så hade jag tänkt läsa era bloggar med! :) hihi!
Åkte bort till konsum innan och hyrde två filmer med lillasyster, det blev Wallander - Skytten och Wallander - Läckan
Dom var hemsk bra faktisk! :) Jag trodde dom skulle vara lite sega eftersom dom har gjort så många Wallander filmer nu på sista tiden, men dom var faktiskt riktigt bra! jag trodde verkligen inte att det skulle hända som det gjorde det. Tycker verkligen att ni ska se filmerna om ni inte sett dom innan.
Ska nog sova senare, eller ja det ska väl alla göra senare men jag är ganska trött har ju suttit och tittat på Wallander filmerna i över 3 timmar! :) på samma fläck! haha ^^
Ska nog gå in i duschen om en stund.
Imorgon ska jag ju bara vara hemma. Så på morgonen ska jag gå en promenad sen när jag kommer hem ska jag ta en hälsosam frukost! Det ska vara en nyttig vecka från denna dag, och jag ska ta en promenad varje dag på morgonen inte för att jag inte tränar! men det är så himla härligt jag älskar det! ;)
inte göra det oftare inget tar ju skada? Så varför inte..
Sen kan jag äta haha! ^^ inte för att jag inte äter om jag inte tränar alla måste ju ha mat men jag kan ju äta lite goda grejer med. Äter ju inte godis har inte gjort det sen nyår funderar på att börja med det igen juni ut då blir det ett halvår men jag vet inte, jag är inte sugen på det precis så det är lika bra att fortsätta, men när jag äter godis blir det alltid att jag ska äta mer än vad jag egentligen skulle göra. jag inte tränar, jag ska fortfarande springa en runda varannan dag. men jag tänkte öka det lite, det har inte blivit varannan dag sen ett tag tbx men det ska jag ändra på imorgon nästa vecka eller om några dagar ska jag öka det med att springa! ;D det är så himla skönt att springa/gå/powerwalka på morgonen jag älskar verkligen det! så varför entligen ^^ haha! men det tar nog inte sån skada när jag tränar som jag gör jag får iaf hoppas att det inte gör det?!
Jag älskar ju att träna så jag skulle aldrig sluta träna och bara stanna hemma och äta och inte gå utanför dörren jag skulle aldrig tänka mig ett liv utan natur/skogen/stranden/människor m.m jag skulle fan dött! Det skulle vara hemskt att känna att man inte orkar gå utanför dörren eller orkar för att man inte orkar för man är trött? herregud jag fattar inte ens att folk kan låta det gå till att det blir så långt? det är synd om dom människor det drabbar men kämpar för det.
jaja! nog med det tjatigt mathilda jag vet. ;)

Nu har jag skrivit av mig lite tankar som ni fick läsa! Som jag råkade ändra på i texten så om det är lite felstavat här och var och lite ändrade ord och skit så vet ni varför! ;)
Och ska nu hoppa in i duschen! =)
Alla få ha en trevlig kväll!
Hörs i morgon ♥



Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: ja visst var den! :D jag såg SATC2 förra veckan =) Har du sett ettan med då?

2010-06-15 @ 15:06:56
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0