TORSDAG

Hej!
Har sovmorgon i dag med, eller jag tror det, hon har ju inte sagt när vi börjar?! haah! så hon får skylla sig själv då.. ;P
I dag är det profildag meee, suurt men ganska slappt så det är ju inte så jobbigt, bättre än själva skolan iaf! :)
Ska också titta på en Cabaré i dag som skolan har gjort tror jag! ;P Det blir nog ganska bra tror jag! ;)

Gick upp vid kvart i åtta skulle gått upp kvart över typ men jag vaknade av att en geting surrade i mitt rum! haha! jag blev så rädd så jag sprang in till Molly, haha! ^^ men jag har ju balkong i mitt rum så jag släppte ut den sen, sen låg jag med öppen balkong dörr och vilade! Såå himla gott! :D
Och nu har jag precis sminkat mig med solpuder och mascara det får räcka i dag!



                                                     DAGENS OUTFIT!







- Vitt linne - Ullared
- Rosa t-shirt - JC
- Vit kofta - Vero Moda
- Jeans shorts - H&M ( Dom jag köpte igår! )
- Blåa Converse

Ska snart gå! vi hörs när jag kommer hem! :)
Ha en trevlig sommar dag! ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

Asså jag äälskar dom byxerna :D ! Skit snygga jue :)

2010-06-03 @ 14:20:47
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com
Postat av: mmautildah

Hej har du fått något sommarlov än :)?

2010-06-04 @ 16:53:19
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0