100305

ÄNTLIGEN FREEDAG!
Men det ha ändå gått hemskt fort denna veckan, med träningar skolan m.m hel okej vecka! :)
Äntligen kan jag skriva lite ;) sitter i sängen med datorn i knät, lånade syrrans bärbara! :) eller aa jag har inte orkat skriva riktigt i dag :P hehe,,
Skolan i dag var väl okej, lite smått jobbig! :P hah,. Började iaf 20 över 8 i dag! Med matte sen hde vi idrott, ganska kul hade bollsport och lite sånt :P efter det hade vi engelska jag gjorde klart min grej jag har skrivit om Tyra Banks, blev faktiskt nöjjd! :) hehe, sen efter det hade vi no,? haha om det var no?! haha, det var bara en lekstuga men det var ju inte så att man kunde sitta och jobba när man var så trött och allt :P haha.. Efter det hade vi svenska med en vikarie typ ^^ vi gick ner till biblioteket och lånade en bok som vi ska börja läsa på svenska lektionen :) Den jag lånade heter Skam, hehe men den verkade faktiskt skit bra! :D

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra jag och jannike och fia skulle typ dra in till stan men vi känner inte för att luffa runt där typ ^^ haha,. :P så jag tror nog att jag ska vara hemma eller nåt :P
Men det får vi se,.. ;)
I helgen ska jag nog inte göra nåt spc fast på söndag ska jag spela match med 95:orna! :) det ska nog bli kul! :D och på tisdag ska vi spela i Stenesund så jag är nog ledig från skolan den dagen! :D ♥ fast våran klass ska jue typ till skogen då eller nåt xD men det kan jag nog inte vara med på.. för vi kommer komma hem från skogen 15.00 men vi ska åka från sporthallen 12.00 typ tror vi än så länge :P heehh.. gott. (:
Men nu ska jag nog gå ner till mammi lite och titta vad hon gör ^^
Ha en bra eftermiddag! :)

PuSs // Thiilda ♥



Puff ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0