100313

MIN MOBIL!! ÄR TILLBAKA!! :D
ÄNTLIGEN.. efter 2 veckor så är den äntligen i MINA händer!  ♥ haha, jag vet att det låter lite lustigt men jag kan inte leva utan MIN mobil! :) haha så är det! :P höhö ^^

I går kväll var jag med Edvin och Emma (kusin) inne i stan och var på kfum och skulle titta på fjortisarna haha, xD och sen drog emma och jag till mcdonald´s sen åkte vi typ hem vid 11 eller nåt från stan! :) 


bussen från stan var det någon som hade spytt! jag trodde jag skulle dö! det luktade så himla illa! :P hahha, men iaf när vi skulle gå på bussen var den skit full med folk så vi fick gå på längra bak.. och när vi ser folket där inne har de sina tröjor/jackor/sjalar över sina munnar och näsor. ^^ vi bara vad fan? och när vi kommer in då känner vi lunkten!! fyy fan det var det värsta jag varit med om!. och emma, edvin och jag går in skrattandes! haha, det luktade ju jävligt illa men ändå var det lite kul!. så emma och jag står och skrattar! haha så himla kul! och folk bara tittar på oss.^^ man måste ju få ha lite kul!?^^  och efter 2 hållplatser tror jag att jag skulle dö av skratt för emma blir helt röd i ögonen och ser ut som hon ska spy! haha, så stiger några ungdomar på och en av dom skriker högt som fan! och säger att hon trampade i det! och att den andra satte sig i det! ;P herregud. det var helr tyst i bussen innan bara våra små skratt ^^ och så kommer dom in och skriker att det ligger spya här och att de trampat i det och satt sig i det! haha-
Alla folk på bussen börjar as garva! haha ^^ det var väldigt kul! och då börjar vi ju förstås skratta ännu mer! :P haha men sen vid elmia får vi byta buss till en annan! som tur var! :)
Kom hem vid halv tolv ungefär då tog jag mig en snabb dusch sen gick jag och lade mig! (:

I dag:
Har jag varit och spelat match i Varberg! det gick hur bra som helst vi vann med 20 poäng eller nåt! :D så det var kul!
Nu sitter jag bara vid datan och skulle fixa lite med min mobil håller på att lägga in låtar och så skit! :P hehe,.
Sen ska jag titta på Melodifestivalen! :D och självklart Beck! <3 ;)

måste bara tillägga att jag är på riktigt bra humör! :D
För:
- Vi vann matchen! :)
- Det är lördag = helg!
- Fått tillbaka mobilen! :D
- Jag är inte ett dugg trött! :P

Hörs senare! ♥

Take Care! // Thiilda

Laget får stå för bilden! (;
( Inte från i dag! )





Kommentarer
Postat av: sofia

Ääääälskar bilden :)

2010-03-15 @ 10:07:37
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0