100318

Tjaoo! :)
Nu har jag kommit hem och ätit lite :P
Skolan i dag var okej, men som sagt tråkigt,.. Men jag började kvart i nio i dag! så det var något posetivt! :P
- Matte, jobbade typ ^^
- Låång rast ;P
- Franska, skulle ju gjort diagnosen men han sa inget så jag tänkte skit i den då :P haha^^ men jag ska nog göra den nästa vecka..
- Lunch, jag åt med sofia henriks, som är tbx i skolan för hon har varit sjuk! <3 och med emma och ellen! :P
- Svenska datasalen, :P
- Engelska, körde nåt spel! xD och gustav gjorde sig till hur mycket som helst! ^^
- So, vikare så då blir det som på alla andra lektioner då vi har vikarie inte så mycket gjort vill säga! :P men jag gjorde iaf klart alla frågor! :)
Men nu ska jag gå ner en stund! ;)
Vi hörs snart. Då får ni se dagens outfit! :)
// Thiilda ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

rensade precis ur garderoben :D

2010-03-18 @ 16:40:45
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: Camilla och Gabby

Hej, fin blogg...

Allt bra ?

2010-03-18 @ 16:51:20
URL: http://myblacksista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0