100326

Hej! ;)
Dålig uppdatering i dag. Men jag har inte haft någon sånn blogglust.
Skolan i dag var allmänt jobbig på grund av massa saker, usch!. men nu har jag äntligen tagit mig tid till att svara på era komentarer! tack för dom! <3

Schemat i dag:
- 8.20 matte, jobbade på bara jag ligger massa efter så jag måste jobba röven av mig nu! ;P
- Sen fick vi sluta lite tidigare för vi skulle bada på rosenlund, det är bara linda och jag som är med och badar för alla andra hade typ "glömt" och sånt! så linda och jag kommer typ sent^^ haha, men sen när vi kommer dit så har vi ändå fritt bad! så linda och jag går till solariumet och så solar hon och jag sitter brevid och snackar med henne! (: och efter det sätter vi oss i bubbelpoolen där Gustav och Robin satt :P
- Sen började engelskan 5 över halv och bussen gick 20 över men då började vi duscha och då kommer vi försent, och så skulle vi lämna pengarna till cupen i dag så då gjorde linda och jag det men efter det är det bara tråkigheter.
- Sen gick jag från lektion till sofia och emma! och så åt jag med dom. =)
- No, skrev lite, lyssnade på Kristina och massa tårar.
- Svenska, i datasalen gjorde klart powerpointen. sen slutade vi lite innan tre! :)
När jag kommer hem så har jag oerhört ont i magen så då dricker jag VARM OBOY! skiit gott! :) det hjälpte!
Och har för en stund sen bladat klart min reklam och i morgon ska jag som sagt spela två matcher skiit kul! :D
Men nu ska jag gå ner och äta pizza! :D
Hörs senare!
Ha en bra kväll! ♥
// Thiilda




Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

SV. tack sötnos<3

2010-03-26 @ 20:16:53
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0