Familjen annorlunda!

Hej bloggen! :)
Har nyss tvättat bort mitt smink, det var skönt! ;) så slipper jag göra det sen! :) har suttit i mitt rum och lyssnat och pluggat, eller försökt, jag kan fan inte so:n det är skit svårt jag fattar typ ingenting! :/ och vi har prov på torsdag! jag måste fråga lite i morgon på lektionen, men om man heter Mathilda Svensson så fattar man ju dubbelt så mindre som alla andra! haha xD så det är väl bara jag som inte fattar ett skit!
Men jag ska gå ner och titta på familjen annorlunda, jag tror att det är i dag iaf! :) hoppas det för annars har jag inget å göra typ ^^ pallar inte plugga mer! :P
Hörs senare!
ha en bra kväll ♥

PuSs // Thiilda



Denna bilden på puff älskar jag, så himla söt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0