God morgon

Morning bitches! ;)
Nu har fia och jag ätit frukost och sitter nu och äter lite chips, :P haha,. :)
Vet inte riktigt vad vi ska göra i dag men det märker vi nog ^^
Jag skulleju egentligen spelat match i dag men jag struntar i det för jag skulle ju också åkt skidor i dag men jag tror inte jag ska följa med för emelie som hon heter skulle nog inte följa med för hon har blivit sjuk :P
Men nu ska vi nog sätta på oss lite! :)
Vi hörs under dagen! :)
Take Care!

// Thiilda


Bilder dock inte från igår!




haha xD



Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv; åh tack så mycket :D vad snäll du är:) ska vi lägga till varandra på bloglovin?

2010-03-07 @ 15:40:17
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0