GodMorgon!

GodMorgon alla blogg läsare! :)
Alla sovit gott? det har iallafall jag! :D jag vaknade vid nio ungefär av att min syrra höll på där nere :P haha ^^
Det var så himla gott att bara stiga upp och känna att jag INTE för en gångs skull har bråttom! :P haha det var så himla skönt att vi börjar tjugo i ett denna dagen för när jag kommer till skolan ska jag göra ett so prov som jag knappt har övat till men jag kan det! :) det första so provet jag kan ordentligt! :D haha :P men det kommer nog inte bli så svårt! :) hoppas jag inte iallafall, fast jag fick lite panik i går kväll när jag kom hem från träningen det var ju ganska sent jag kom nog hem vid halv tio eller nåt så då var jag tvungen att springa runt i hela huset för att leta efter några jävla pappren, om jag inte hade hittat dom hade jag inte kunnat öva nåt xD då hade jag nog varit dödens för Hasse ^^ haha tur att jag hittade dom :P
Nu ska jag gå ner och titta lite på tv tror jag! det har jag verkligen tid till! :)
jag tror att fia och jag ska gå ner till skolan i dag så vi möts nog vid 10 över tolv eller nåt :P hihi
Men vi hörs nog innan jag går! :)
// Thiilda


                                                     Dagen Outfit!



Haha jag vet inte hur jag håller handen?!



- Svarta jeans leggings - Vila
- Vitt linne - JC
- Vit/lila randig tröja - H&M
- Lila munktröja med dragkedja - Company
- Accesesoarer (staving) - H&M
- De vita nya skorna - H&M
- Skinnjacka! :)


Kommentarer
Postat av: s o p h i a

Det blir super bra att vi möts vid 10 över :P^^

2010-03-17 @ 11:03:59
URL: http://sophiawinquist.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh fan vad nice hihi:)



ja det är så skönt att va ledig;)



snygg outfit:D

2010-03-17 @ 11:06:19
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0